دعا

امروز دکترت می گفت فقط دعا .من که سالهاست روز و شب برای ماندنت دعا می کنم .شاید منظورش از دعا برای تو راضی شدن من به رفتنت بود . تو که دلبسته دنیا نیستی . پس لابد باید دعا کنم که دنیا زودتر از صدای خس خس سینه ات دل بکند...



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

محمد کاظم بنی اسدی
ساعت19:58---17 دی 1392
نه قربونت برم قربون خس خس سینه ستبر ودشمن هراست برم دکتر گفته دعا کنیم که عمرت به دنیا باشه میدونیم خیلی سختی میکشی اما بااین نافرمانی هایی که ما مکنیم همین نفس قدسی شماست که هنوز خدابهمون لطف داره خدا هدایت کنه اونهایی که نمک( امنیت به ارمغان آورده شمادرمملکت )رامیخورند ونمک ناشناسی میکنند همه مدیون شما وسینه مجروح شما هستیم

دختر شهداء
ساعت21:36---3 ارديبهشت 1391
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. بچه ها واسه ظهور آقا دعا کنین.
مطالبت خیلی قشنگه پلاک


من بيچاره
ساعت11:35---1 ارديبهشت 1391
ممنون-وقتي خوندمش رفتم تو يه حال و هواي ديگه
التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط پلاک