سخنی با شما

شما ميتوانيد كد لوگوي ما را در وبلاگ يا سايت خود قرار داده و كد لوگوي خود را در قسمت نظرات براي ما ارسال كنيد تا در قسمت لوگوهاي وبلاگ قرار بگيرد


خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

لطفیان
ساعت20:39---26 بهمن 1392
سلام دوستان خسته نباشید



من لطفیان هستم



با توجه به سفرهای راهیان نور که با بچه های هاتف داشتم واقعا احترام زیادی براشون قائلم



ما یه همایش دو روزه استانی آمار زدیم 18 و 19 اردیبهشت ماه سال 93



می دونم که نظرم درخصوص مطالب نیست



ولی دلم می خواد شما هم شرکت کنید



فرصتی است برای تجدید خاطرات و با شما بودن



فارغ التحصیلان هم می تونن شرکت کنند



جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه فرمایید\
http://amarusb.blog.ir


لطفیان
ساعت20:38---26 بهمن 1392
سلام دوستان خسته نباشید

من لطفیان هستم

با توجه به سفرهای راهیان نور که با بچه های هاتف داشتم واقعا احترام زیادی براشون قائلم

ما یه همایش دو روزه استانی آمار زدیم 18 و 19 اردیبهشت ماه سال 93

می دونم که نظرم درخصوص مطالب نیست

ولی دلم می خواد شما هم شرکت کنید

فرصتی است برای تجدید خاطرات و با شما بودن

فارغ التحصیلان هم می تونن شرکت کنند

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه فرمایید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:راهیان نور+زاهدان+دانشگاه هاتف زاهدان+اتوبوس8, توسط عاشق کربلا