دارم میرم...مطلب ارسالی ازعشق خرم شهر

سلام بر تمام بچه های اتوبوس 8

دارم میرم خرمشهر

خیلی خوشحالم

اصلا نمیتونم حسمو بیان کنم فقط میتونم بگم تو فکر خرمشهر و حس و حالی که شما میگفتین و من وقتی میخوندم آه میکشیدم بودم در همین حین صدای پیامک گوشیم اومد با این محتوا که برای رفتن به قدمگاه شهدا اسمم دراومده و بعد از چند بار خوندن عین بچه ها که بهشون اب بنات چوبی میدن بالا و پایین میپریدم و از خوشحالی اشکام سرازیر شد.

خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالم

در ضمن مطمئن باشین برای تمام شما دوستان خوبم دعا میکنم

خدایا ممنونم ازت که منو به آرزوم رسوندی

حلالم کنید



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

سیب
ساعت7:09---16 اسفند 1391
سلام دوست عزیز.خوش به سعادتت.دلت پاکه

رفتی حتما واسه ماهم دعاکن.
شدیداً محتاجیم


ساعت19:01---14 اسفند 1391
سلام دوست خوبم . خیلی خوشحال شدم از خبر خوبت ایشاا... همیشه خوش خبر باشی .بالاخره به عشقت رسیدی خوشبحالت.
ما جامونده ها رو فراموش نکنی مخصوصا وقتی رفتی هویزه .
التماس دعا
یاعلی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 13 اسفند 1391برچسب:, توسط