نمکدان

 

سلام برهمه ی دوستان عزیز.

کم کم کاروانهای مناطق عشق ودلدادگی جنوب رو دارن اعزام میکنن.

خیلی ازوستانم رفتن وخیلیهاشنبه12میرن

ولی دوستان هیئتی هنوز نرفتن!!!!!!!چون لحظه سال تحویل صفاداره توشلمچه باشی!!!!!

اما:

ماجراي نمكدانهايي كه مي خواهند بشكنند: اما امروز بايد از سردمداران غرب پرسيد چگونه شكرگزاري نعمات مي كنيد؟ اما قبل اينكه آنها پاسخي داشته باشند بايد توجه همه را جلب كرد به كشتن ميليونها مسلمان و غارت مال، جان و ناموس آنها توسط غرب امروز به سردمداري آمريكا.

آري نمك اسلام را خوردند، فربه شدند و امروز مي خواهند سر اسلام را ببرند كه البته اين آرزو را به گور خواهند برد و نهايتا دين كامل و اسلام رسول اعظم محمد بن عبدالله (ص) جهان را خواهد گرفت و روزي خواهد رسيد كه همه مسلمان مي شوند و ما با اين روند رو به رشد اسلام گرايي در جهان به سردمدارن غربي توصيه مي كنيم قبل از اينكه پشيمان شويد دست از جناياتتان برداريد و بدانيد با پرت كردن مشتي خاك به سمت خورشيد نور آن كاهش نخواهد يافت و سرانجام سياهي از آن زغال است. اما متاسفانه در اين ميان مردمي ضرر مي كنند كه تحت تاثير بازيهاي سردمداران خود از حقيقت باز مي ماند.

البته در پايان ما به عنوان ملت هاي مسلمان بايد از خود سئوال كنيم كه چه كرديم؟ يا چه نكرديم؟ كه امروز اينگونه غربيان در مناطق ما جولان مي دهند كه اين نيز در جاي خود لازم به بررسي است ولي مطمئنا راهي كه امروز مسلمانان براي بازيابي عزت گذشته مي روند كه به بيداري اسلامي تعبير مي شود، بهترين راه است زيرا ديو چو بيرون رود فرشته درآيد.

و اين نكته را نيز بايد توجه داشت كه پيش از آنكه از مظلوم سئوال شود(كه آيا تن دادن تو به ظلم سبب ادامه و گسترش آن شد) بايد يقه ظالم گرفته شود و ظالم مورد سئوال و محاكمه واقع شود.

والسلام عليكم 



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, توسط کمیل