مطلب ارسالی ازsamir

سلام...

اميدوارم منو بپذيرين تو جمعتون...
منو عشق خرم شهر معرفي کرده. خوب ميشناسمش و ميدونم آدمي نيست که به اين آسوني ناراحت بشه چون بيش از اندازه مهربونه (که همیشه بخاطر این اخلاقش باهاش سر جنگ دارم) و خيال همتونو راحت ميکنم که از هيچ کدوم از شماها ناراحت نشده و البته اينم بگم که عاشق اين وبلاگه و عشق وافرش منم وادار کرد که سر بزنم و منم خوشم اومد و ثبت نام کردم.

راستي اينم بگم عشق خرم شهر عاشق اون دسته از شهداست که شوخ طبع و هميشه خنده رو هستن البته خودشم کم آتيش نميسوزونه.
با خدا باش پادشاهي کن بي خدا باش هرچه خواهي کن...



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

عشق خرم شهر
ساعت21:51---1 بهمن 1391
خوش اومدی دسته گل
مرسی که حفظ آبرو کردی عزیزم
بقول خودت فقط خدا به دادت برسه نفس سمیر


عاشق کربلا
ساعت21:17---1 بهمن 1391
سلام
از طرف همه اتوبوس هشتیا بهتون خوش آمد میگم و عضویتتون رو تبریک عرض میکنم.
منتظر مطالب و دلنوشته هاتون هستیم و امیدواریم مطالبتون در آینده ما رو بیشتر با شهدا و راه شون آشنا کنه.
ضمناً بخاطر اینکه یه تکه از متنتون رو حذف کردم عذر میخام، چون اینجا من کاره ای نیستم و مدیر اینجا همون شهدا هستن و ما نوکرشونیم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, توسط