شهید احمد رضا احدی(مطلب ارسالی ازشرمنده شهدا)

دیگر نمی خواهم زنده بمانم

من محتاج نیست شده ام

من محتاج تو هستم خدایا!

بگو باران ببارد کویر شور زار قلبم سالهاست که سترون مانده است

من دیگر طاقت دوری از باران راندارم

خدایا دوست ندارم تنها بیایم

دوست دارم گمنام بیایم

دور از هر هویتی

خدایا!اگر بگوی لیاقت نداری

خواهم گفت لیاقت کدام یک از الطاف تو راداشتم ام

خدایا!دوست دارم سوختن را فنا شدن رااز همه جا جاری شدن رابه سوی کمال روان شدن را



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

محمدواحدیان
ساعت15:45---20 آبان 1392
من ازمطالب شمامتشکرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 1 دی 1391برچسب:, توسط