دلم گرفته شهدا

سلام شهدا
سلام ای فداییان حسین
سلام ای چشم و چراغ کشورم
منو میشناسید آره درسته همونی که هر روز با اون دل کثیف و پرگناهش دل و روحیه شما را تلخ کرده
آره همونی که توی دلش پریشون و دل تنگ شماست ولی برخی اوقات یادش میره که شما اون بالای تپه نور الشهدا نظاره گرش هستید
آره شهدا منم و منم و منم
شهدا اینقدر دلم براتون تنگ شده گفتم بیایم اینجا یه خورده بنویسم شاید دلم آروم بگیره
شهدا برا اولین بار دعوتم کردید مناطق نوکری خودتون کردم اما هر روز دیوانه شما میشم آهای شهدا صدای من رو میشنوید به کدومتون بگم شهید امینی شهید یاراحمدی شهید چمران شهید کاوه شهیدان گمنام و همه شمایی که دلتون رو به خدا سپردید اگر صدای من رو میشنوید گاهی نگاهی
آهای شهدا الان که دارم با شما صحبت می کنم اول مغربه یادتون چطور بعد از مغربها توی شلمچه دل همه رو آتیش می زنید
آهای شهدا آهای شهدا به کدمتون بگم دلم براتون تنگ شده به کدمتون بگم شرمنده ام از اینکه همش دل شما را بدرد آوردم
شهید ای آنکه بر بال بوریا بودی و چشم استخوانت مرا ذلیل کرد
ای شهید آهای کسی که با یه تکه استخوان چنان جذب دل ها می کنید که مهر و امضاء شما همیشه بر دلها محفوظ میشه
دلم تنگه دلم تنگه دستم بگیرید و بفشارید تا بار و بارهای دیگر در جوارتان باشم.
یا علی شهدا التماس دعای خصوصی دارم



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

elahe 
ساعت21:12---6 فروردين 1391

عکسام sendنمیشه



پاسخ:پاسخ به ایمیل شما ارسال شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, توسط گمنام