میلاد نور

 

چه انتظار عجیبی

تو بین منتظران هم

عزیز من چه غریبی

عجیب تر که چه آسان ندیدنت شده عادت

چه بیخیال نشستیم

نه کوشش نه وفایی

فقط نشسته و گفتیم: خدا کند که بیایی....

 

 اللهم عجل لوليک الفرج

 

                                                         



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

دختر شهداء
ساعت13:43---15 تير 1391
کسی چه میداند؟ شاید آن شادترین لحظه ما در راه است....
الهم عجل لولیک الفرج


گمنام
ساعت19:22---14 تير 1391
اي منتظر، غمگين مباش قدري تحمل بيشتر
گردي به پا شد از افق گويا سواري مي‌رسد


دوست
ساعت18:51---14 تير 1391
آقای من.
تو در نهایتی خواهی آمد که حد تابع دنیا نیست.تو در کنجی از جغرافیای زمین طلوع خواهی کرد که جواب نهایی تمام معادلات زمین است


دوست
ساعت18:48---14 تير 1391
آقای من.
تو در نهایتی خواهی آمد که حد تابع دنیا نیست.تو در کنجی از جغرافیای زمین طلوع خواهی کرد که جواب نهایی تمام معادلات زمین است


دوست
ساعت18:47---14 تير 1391
آقای من.
تو در نهایتی خواهی آمد که حد تابع دنیا نیست.تو در کنجی از جغرافیای زمین طلوع خواهی کرد که جواب نهایی تمام معادلات زمین است


دوست
ساعت18:47---14 تير 1391
آقای من.
تو در نهایتی خواهی آمد که حد تابع دنیا نیست.تو در کنجی از جغرافیای زمین طلوع خواهی کرد که جواب نهایی تمام معادلات زمین است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط پلاک