چهارشنبه عصر...

تا غروب اونجا موندم و افتخار نوکریشون نیز نسیبم شد و اونجا رو جارو زدم.

 

(من به تاکسی گفتم شهدای گمنام؛ اون گفت مدرسه شهدای گمنام، گفتم نه قبور شهدای گمنام، گفت:مزار شهدا، گفتم نه همونجا که یه کوه هست و بالاش یه گنبدی شکل که شهدای گمنام دفنه(آخه قبلا فقط از کنارش رد شده بودم و فقط شنیده بودم که شهدای گمنام اونجاست و اسم خیابونش هم یادم نبود)، گفت: کوهستان پارک رو میگی،گفتم فکرکنم همین که شما میگید هست

 

 

 

 

ولی خیلی ناراحت شدم، کاش بجای کوهستان پارک اونجا رو با نام شهدای گمنام میشناختند.

 

 

 

 

 

 

 

 دلیل اینکه اجازه ورود هم ندادند این بود که داشتن اونجا رو واسه مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) واسه شب آماده میکردند و اجازه ورود به کسی قبل از ساعت 6 نمیدادند.)

 

 

 

 

 

 

   بعد از اونم یعنی شب توفیق زیارت یکی دیگه از شهدای گمنام نسیبم شد که اصلا خیلی برام غیره منتظره بود؛ چون من نمیدونستم یه شهید گمنام داخل دانشگاه سیستان و بلوچستان دفن هست

 


خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

شرمنده شهدا
ساعت11:36---13 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیزخوشابه سعادتت کاش نصیب منم میشدهروقت احساس کردی با شهداانس گرفتی سلام منم برسون التماس دعا@};
پاسخ:سلام.انشاا... نصیب شما هم میشه. محتاجیم به دعا


اشنا
ساعت22:46---11 ارديبهشت 1391
خيلي متنتون به دل ميشينه . ساده و سفيد
التماس دعا.............


عاشق کربلا
ساعت18:16---10 ارديبهشت 1391
خوشبحالتون.

به همه دوستان سفارش میکنم هر شهری که رفتید حتما سراغ شهدای گمنام رو بگیرید و به زیارتشون برید.

عکسای قشنگی گرفتید.
پاسخ:متشكر. عكسا كه قابل شما رو نداره، كاش بوديد و حال و هواش به دلتون مينشست


جامانده
ساعت12:56---9 ارديبهشت 1391
متنتون خیلی جالب بود .اتفاقا قصد داشتم به بچه ها بگم اگه تونستن به اون مکان مقدس برن.ولی عکساتون باز نمیشه .
پاسخ:فکر کنم مشکل از مرورگرتون بوده. بازم امتحان کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط گمنام