سوال:

یه سوال دارم از همه:

فکر میکنین وظیفه ما بعد از شهدا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا چرا دعوتمون کردن!!

help me

واسه خودم هنوز جای سواله



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

محمد کاظم بنی اسدی
ساعت19:51---17 دی 1392
وظیفه من راشهید ملاحسینی دروصیت نامه خودش مشخص کرد(باولایت باش.بافریاد ولی فقیه فریاد بزن وباسکوتش سکوت کن اما متاسفانه کوگوش شنوا.خودم راعرض میکنم انشاالله همسنگر حرف شنو باشم تا آخر این جملات باارزش راآویزه گشم کنم یادم نرود .هرکی میخواهد همراه بشه بسم الله

!؟!
ساعت19:16---20 ارديبهشت 1391
ما رأینا اِلا جَمیلا.
جز زیبایی چیزی ندیدیم
و اکنون ما چه وظیفه ای داریم جز ...!
آیا نوبت مانیست هر آنچه را که دیدیم بازگو کنیم؟
آیا ...!


گمنام
ساعت18:39---10 ارديبهشت 1391
کاش توفیق اینو پیدا کنیم که هرچه رو که اونجا دیدیم به دیگران نیز نشون بدیم.

تصاویری که توی دلمون سیو کردیم رو واسه دیگران پردازش کنیم


نوکر شهدا
ساعت19:21---8 ارديبهشت 1391
ما رأیتُ اِلا جَمیلا

عاشق کربلا
ساعت17:46---7 ارديبهشت 1391
شهدا رفتند اما قبل از رفتنشان وظیفه ما را مشخص کردند
چنانکه شهید محمدرضا عقیقی در وصیتنامه خود مینویسد: ای امت مسلمان! پس از ما،شما وظیفه‌ای سنگین و رسالتی عظیم بر عهده خواهید داشت. مسئولیت حفظ اسلام عزیز و ابلاغ پیام خون شهیدان راه حق و پشتیبانی از مقام ولایت فقیه بر عهده شماست...


پلاک
ساعت10:16---7 ارديبهشت 1391
شاید وظیفه ما همین اطلاع رسانی باشه .زینب گونه عمل کنیم و به همه بگیم کجا رفتیم ، چی دیدیدم و چی شنیدیم...التماس دعا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط سیب