السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)

رویای وجودم پراز شمیم تو شد

  خواندی مرا با تمام ناخوش احوالیم

گره های پنجره فولاد را باز کردی اما

سهم من از سوغات فردا یادتان نرود

ممنونم



تاريخ : چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, | 14:4 | نویسنده : پلاک |

http://www.emahd.ir/isf/malek/modpub/News/upfiles/88deb6905cebff15dd774113a61441cd.jpg

سلام دوستان عزیز.آری اگر صدای حق و صدای مظلوم از ته چاه و از دور افتاده ترین نقاط دنیا هم بلند شود چون مسبب اسباب خداست و اگر اراده خدا به آن تعلق گیرد آنگاه است هرچند دیگرانی نخواهند و حتی مخالفت کنند این صدا شنیده شود زیرا خداست که فرمانروایی می کند هرچند که خود را به خواب بزنیم.

مگر قرآن نخوانده ایم آنگاه که برادران یوسف با خود گفتند «ما با اینکه چندین برادر نیرومندیم پدر چنان دلبسته یوسف و برادر اوست (بنیامین) که آنها را تنها بیش از همه ما دوست دارد» و یوسف را به چاه انداختند بدون اینکه بدانند این علاقه پدرشان نسبت به یوسف امری اللهی ست و ما اطیمنان داریم خدا اراده کرده این دین تمام دنیا را فتح کند و این وعده خداست زیرا بهتر و کاملتر از اسلام برای تکامل بشر وجود ندارد و این راهی ست که دنیا و آخرت بشر را تامین می کند.

متاسفانه دشمنان ما هم امروز طوری برخورد می کنند که فردا مطمئنا پشیمان خواهند شد و صدای حق که در عصر معاصر از ایران اسلامی بلند شد تمام منافع نامشروع آنها را در خواهد نوردید و حق مظلومان باز پس گرفته می شود  این یعنی خم ابروی یک و نیم میلیارد مسلمان که اکثرا در این منطقه هستند و تازه این اول راه است و این شمه ای از چیزی ست که در آینده نزدیک رخ می دهد و ان شاءالله بمانیم و ببینیم.



تاريخ : سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, | 16:48 | نویسنده : کمیل |

اینجا ایرانست حاکمش نائب امام زمانست پاکترین رهبر جهان است قدرت جوانانش کابوس اهریمنان است اینجا اجناس گرانست چونکه تحریم دشمنانست اما ایرانی صبور و قهرمان است هدف ما از زندگی نان نیست، حفظ ایمان است ارسال این متن به دوستان موجب کوری چشم دشمنان است(فرهنگ سازی کنیم)

الله اکبر خامنه ای رهبر ما پیروان رهبریم...


از دوستان انتظار میرود این متن را بصورت پیامک، ایمیل، قراردادن در وبگاه ها ، چت روم ها و دیگر فضاهای مجازی انتشار داده و نمونه های مشابه  این را نیز در اختیار ما قرار داده یا خود باعضویت در وبلاگ اینگونه پیام های ولایی و دشمن شکن را در فضای مجازی نشر دهند تا وظیفه خود را به عنوان سرباز امام زمان(عج) و حمایت از ایران و ولایت فقیه در زمینه جنگ نرم ایفا کرده باشیم.



تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | 18:6 | نویسنده : عاشق کربلا |

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تعداد شهدای خلبان مفقودالاثر هشت سال دفاع مقدس 63 شهید است که طرف عراقی اعلام کرده امکان جستجوی پیکر 29 شهید خلبان وجود ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سید محمد باقرزاده عصر امروز در حاشیه تبادل 17 شهید با اجساد عراقی در شلمچه در خرمشهر گفت: عملیات تفحص در اعماق خاک عراق همچنان در حال انجام است و این کمیته تمام امکانات خود را در این خصوص بسیج کرده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات تفحص شهدای جنگ تحمیلی با دقت و ظرافت انجام می‌شود، گفت: امروز شاهد بازگشت 17 شهید گلگون‌کفن بودیم که جزو شهدای اول جنگ تحمیلی به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه دو خلبان شهید حیدری و صالحی از برادران اهل تسنن هستند، افزود: شهدای امروز مظهر شهدای وحدت ملی به شمار می‌آیند.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه از جستجوی پیکر شهدای دفاع مقدس درسرزمین‌های فاو و جزایر مجنون خبر داد و گفت: با رایزنی و توافقات صورت گرفته با طرف عراقی برای نخستین بار کار جستجوی مفقودان در جزایر حاشیه اروند، بوی‍ه جزایر و منطقه عملیات والفجر4 نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باقرزاده افزود: طبق آمار موجود 63 شهید خلبان مفقودالاثر هشت سال دفاع مقدس در عراق وجود دارند که برای تفحص پیکر مطهر این شهدا مذاکرات گسترده‌ای با مقامات عراقی صورت گرفته است. متاسفانه طرف عراقی اعلام کرده امکان جستجوی پیکر 29 شهید خلبان وجود ندارد و فقط برای جستجوی پیکرهای 34 شهید خلبان آمادگی دارد.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این موضوع برای ما غیرقابل قبول است و به دنبال آن هستیم که کار تفحص برای همه شهدای بایستی ادامه یابد.



تاريخ : شنبه 6 آبان 1391برچسب:, | 22:20 | نویسنده : عاشق کربلا |
سلام بچه ها
ما بچه های هنر دانشگاه پیام نور 15 مهر ماه یه ورک شاپ گذاشتیم توی دانشگاهمون برای اولین باردرباره ی محمد رسول الله (ص) در جهت حمایت از ساحت مقدس نبوی (ص)،(در رابطه با همون توهینی که به پیامبر(ص) از طرف صهیونیست شد)
ورک شاپ یعنی مراسمی که خلاقیت های هنری به تصویر کشیده میشه البته با راهنمایی و آموزشات استاد که ما ازش محروم بودیم
شرمنده که با تاخیر عکسا رو میذارم اخه یه کوچولو زیادی نابلد بودم و اینم یکی از دوستانم غیرحضوری واسم ردیفش کرد و دستشون واقعا درد نکنه که کلی به زحمت انداختمشون.

بچه ها بخاطر اینکه ما استادی بالا سرمون نبود بچه هامون هر کاری کردن و نتیجه گرفتن از اندیشه خودشون و همفکری و مشورت گرفتن از همه بچه هاست. ما نسبت به سطح شهر و ورک شاپای حوزه هنری و... خیلی ضعیف بودیم اما نسبت به سطح دانشگاه که برای اولین بار بود کارمون مثل توپ صدا داد چون ما سال دومی ها این کارو کردیم و هیچکس انتظار نداشت که ما بتونیم اینکارو بکنیم و حتی تونستیم بعد از 4 سال که هنر وارد دانشگاهمون شده با اراده ای قوی و صبر، انجمن هنر رو هم تاسیس کنیم و یکی از خودمون شد رییس چون حقش بود و منم شدم معاون اجرایی و دسته راسته رییس.






ادامه مطلب
تاريخ : 3 آبان 1391برچسب:, | 16:5 | نویسنده : |

http://botianews.com/wp-content/uploads/2012/10/image.jpgبرای ثبت بقیع در یونسکو به ثبت و تایید 50هزار نفر نیاز است. شما هم می توانید برای شرکت در این طرح و کمک به ثبت این مکان عظیم جهان تشیع همین الان اینجا را کلیک کنید.

نحوه شرکت در این طرح بدین ترتیب است که در ابتدای ورود به سایت در سمت راست فرمی را مشاهده می کنید که باید به ترتیب زیر آن را پر کنید: نام، نام خانوادگی، ایمیل، نام شهر، آدرس (دلخواه)، انتخاب کشور، نظر شما (دلخواه).

لازم به ذکر است تا به این لحظه بیش از 31هزار نفر در این امر مشارکت نموده اند.

 



تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:ثبت یونسکو , بقیع , , | 16:56 | نویسنده : کمیل |

می خواست برگرده جبهه بهش گفتم: پسرم! تو به اندازه ی سنّت خدمت کردی بذار اونایی برن جبهه که نرفته اند
چیزی نگفت و ساکت یه گوشه نشست
وقت نماز که شد ، جانمازم رو انداختم که نماز بخونم دیدم اومد و جانمازم رو جمع کرد...

خواستم بهش اعتراض کنم که گفت: این همه بی نماز هست! اجازه بدید کمی هم بی نمازا ، نماز بخونند
دیگه حرفی برا گفتن نداشتم خیلی زیبا ، بجا و سنجیده جواب حرف بی منطقی من رو داد
.



تاريخ : دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, | 21:13 | نویسنده : زهره |

 

 

انتظارم برای امروز بود ..

همه آمدند ..تنها من جاماندم

نمی دانم شاید آنجا ، جایی برای من نبود ،شاید خواسته ام آنقدر کوچک بود که به چشم نمی آمد ...

شاید اصلا قرارمان را فراموش کردید ؟!!!

یادتان نیست ؟!

         می دانم

              گره هایم برای پنجره فولادت کافی نبود ...

               آقای من ، کبوتر دلم خیلی وقت است انتظار حضور را می کشد ... 



تاريخ : دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, | 14:14 | نویسنده : پلاک |
 
گوگل و جي‌ ميل از دسترس خارج شدند


کد خبر: ۲۷۴۳۴۵

تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۱

دبير کارگروه مصاديق محتواي مجرمانه از فيلتر شدن قريب الوقوع گوگل و جي ميل تا ساعتي ديگر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دکتر خرم آبادي دبير کارگروه مصاديق محتواي مجرمانه در گفتگو با خبرنگار وبگردي 2030 از فيلتر شدن سايت آمريکايي گوگل و جي ميل تا ساعتي ديگر خبر داد.

خرم آبادي در توضيح خبر فوق گفت: به دليل درخواست‌هاي مکرر مردمي، سايت گوگل و جي ميل تا ساعتي ديگر در سراسر کشور فيلتر مي‌شوند.

وي در خصوص مدت زمان فيلتر اين سايت نيز گفت: گوگل و جي ميل تا اطلاع ثانوي در سراسر کشور فيلتر خواهند شد.

گفتني است اقدام سايت گوگل در انتشار فيلم موهن عليه پيامبر اعظم در روزهاي گذشته و اصرار اين سايت به سياست آمريکايي در عدم برداشتن اين فيلم سبب شده تا اعتراضات گسترده‌اي نسبت به اين فيلم صورت بگيرد و در نهايت با درخواست‌هاي مکرر مردم مسلمان ايران، دسترسي به اين سايت در سراسر کشور تا اطلاع ثانوي مسدود شود.


تکميلی:

امكان استفاده از سايت‌هاي گوگل و جي‌ميل براي كاربران ايراني محدود شد. هم‌اكنون استفاده از اين سايت‌ها دست‌كم براي مشتركان تهراني و شهرهايي ديگر ممكن نيست.
 
 


آدرس زیر مربوط به سهام شرکت گوگل در بورس نزدک هست
GOOG: Summary for Google Inc.- Yahoo! Finance

سهام شرکت گوگل در 11سمپتامبر امسال (که این فیلم موهن منتشر شده)به ازای هر سهم 692.19 بوده و هم اکنون بعد از گذشت 13 روز با رشدی 6.04 درصدی به 733.99 دلار به ازای هر سهم رسیده است که این رقم در مجموع سهام این شرکت را به 240 میلیارد دلار رسانده است.


به نوعی می توان ادعا نمود که توهین به پیامبر اکرم (صلّي اللَّه عليه و آله و سلّم) اقتصاد گوگل را شکوفا نموده است.



اگر این تحریم علاوه بر ایران در تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامیِ مسلمان نشین فراگیر شود می تواند ضربه مهلکی بر پیکره اقتصاد گوگل صهیونیستی وارد آورد.

دوستان عزیز مي توانيد به جای گوگل براي سرچ از موتورهاي زير استفاده فرمایيد :

http://ask.com

http://parseek.com

دوستانی هم که از Gmail استفاده میکردن هم میتونن از سرویسهای ميتوانيد از ميهن ايميل يا صبا ايميل استفاده كنين

در ادامه مطلب لیست 37 موتور جستجو رو گذاشتم می تونین از اونها به جای گوگل استفاده کنین




ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, | 13:30 | نویسنده : سیب |

سلام به همه دوستان عزیزی که همیشه به این وبلاگ لطف دارن و داشتن.

اول از همه: آقاجون تولدت مبارک!!

میدونم عنوانی که برای این پست انتخاب کردم خیلی طولانیه اما خلاصه همه حرفهایی هست که میخوام بزنم!

دقت کردی وقتی بعد مدتها میری مشهد از همون راه دور و نرسیده به آقا سلام میکنی و ازش تشکر میکنی که طلبیدت که بیای؟شایدم قبل از راه افتادن از خونه و شهر خودت غسل زیارتت رو کرده باشی!باخودت میگی به محض اینکه رسیدم اولین جایی که میرم حرمه. همیشه رسم اینه که اول به بزرگترها سرمیزنن حالا که اومدم مشهد اول میرم به صاحبش عرض ادب میکنم و بعد به بقیه برنامه هام میرسم. وقتی وارد میشی اگه به دور و برت یه نگاه بندازی آدمهایی رو می بینی که از شهرهای دور و نزدیک به عشق آقا اومدن مشهد.اون لحظه فکرمیکنی چقدر باهاشون هم حسی!جلوترکه میری ازدحام بیشتر میشه، این یعنی داری به ضریح نزدیکتر میشی و دلت پرمیزنه و زودتر از پاهات مسیرشو پیدامیکنه.

بین جمعیت کسایی رو میبینی که با لباسهای متحدالشکل مشکی وایستادن با لبخند به همه خوشامد میگن و... فکر میکنی چه خوب میشد اگه حتی واسه یه روز، نصف روز یا حتی چند ساعت فارغ از هر پست و شغل و عنوانی که داری بعنوان خادم آقا امام رضا(علیه السلام) بتونی به زائراش کمک کنی. از جفت کردن کفشهاشون گرفته تا غبارروبی حرم و ضریح و دم غروب پهن کردن فرش برای نمازهای جماعت و ... مهم نیست کاری که انجام میدی چقدر کوچیک یا کم باشه مهم اینه که با دلت داری برای کی کارمیکنی.قلبت بهت میگه و مطمئنی آقا یه جایی که حتی فکرشم نمیکنی نظری بهت میکنه و تو موقعیت هایی دستت رو میگیره که خودتم باورت نمیشه...

 

حقیقتش شنیده بودم که هرکسی نمیتونه خادم حرم بشه، روهمین حساب هیچوقت هم پیگیرش نبودم. اما امروز خیلی اتفاقی این سایت(که آدرسشو در ادامه متنم میذارم)پیداکردم. با ثبتنام کردن توی این سایت میتونین یه روز رو به دلخواه خودتون بصورت غیرمستقیم خادم آقا امام رضا(علیه السلام)بشی. یه روزت،24ساعتت رو هدیه میکنی به ایشون. باید حس خوبی باشه.

آدرس لینکش رو میذارم. امیدوارم استفاده کنین :)

http://ch3.ir/samtekhoda/index.php?option=com_rsform&Itemid=294

اقا جون دل همه ماها واسه آب خنک سقاخونه و صدای نقاره هات تنگه کاش یه نگاهیم اینور مینداختی...

التماس دعا؛سیب



تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, | 12:27 | نویسنده : سیب |

گلزار شهدای شهر هرچه آغوش داشت گسترده بود به روی تکه های آمده از بهشت و آسمان ٬ هر چه ابر داشت گریسته بود در فراق همه ی آن نور ها وسپیدی ها !

راستی ! مبادا که دیگر نوری نیاید میان این همه ظلمت !

مبادا که از یاد ببریم هرآنچه را که از یاد برده ایم !

مباد !

به همان عهد که بستیم برآنیم هنوز...

 



تاريخ : دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, | 13:21 | نویسنده : سیب |

 

در پی اهانت نفرت انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص)رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی پشت صحنه این حرکت شرارتبار را سیاستهای خصمانه صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند و خواستار مجازات این جنایت شنیع شدند.

 

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری،در پی اهانت نفرت انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله و سلم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه این حرکت شرارتبار را سیاستهای خصمانه صهیونیسم، امریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند و با تشریح دلایل کینه ورزی صهیونیستها نسبت به اسلام و قرآن، تاکید کردند: سیاستمداران آمریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

 

 

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوکَرِهَ الکافِرون

ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام

دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم کینه ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون آمیز و نفرت انگیز، خشم مجموعه های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ همین بس که مقدسترین و نورانی ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه های مشمئز کننده ی خویش ساخته اند. پشت صحنه ی این حرکت شرارتبار، سیاستهای خصمانه ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود میخواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسلهای جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه های قبلی این زنجیره ی پلید یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش های امریکایی آتش زننده قرآن حمایت نمیکردند و دهها فیلم ضد اسلام را در بنگاههای وابسته به

سرمایه داران صهیونیست سفارش نمیدادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیرقابل بخشش نمی رسید. متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علی امره

 

سیدعلی خامنه ای



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, | 23:49 | نویسنده : نوکرشهدا |

 بسم الله الرحمن الرحیم 

سردار رشید اسلام و پرچمدار جهاد و شهادت، برادر شهید، حاج حسین خرازی به لقاء الله شتافت و به ذخیره ای از ایمان و تقوا و جهاد و تلاش شبانه روزی برای خدا و نبردی بی امان با دشمنان خدا، در آسمان شهادت پرواز كرد و بر آسمان رحمت الهی فرود آمد. او كه در طول 6 سال جنگ قله هایی از شرف و افتخار را فتح كرده بود اینك به قله رفیع شهادت دست یافته است و او كه هل من ناصر ینصرنی زمان را با همه وجود لبیك گفته بود اكنون به زیارت مولایش امام حسین (علیه سلام) نایل آمده است و او كه در جمع یاران لشگر سرافراز امام حسین (علیه سلام) عاشقانه به سوی دیار محبوب می‌تاخت، پیش از دیگر یاران، به منزل رسیده و به فوز دیدار نایل آمده است. آری، او پاداش جهاد صادقانه خود را كنون گرفته و با نوشیدن جام شهادت سبكبال، در جمع شهدا و صالحین درآمده است. زندگی و سرنوشت این شهید عزیز و هزاران نفس طیبه‌ای كه در این وادی قدم زده‌اند، صفحه درخشنده‌ای ازتاریخ این ملت است. ملتی كه در راه اجرای احكام خدا و حاكمیت دین خدا و دفاع از مستضعفین و نبرد با مستكبرین، عزیزترین سرمایه خود را نثار می‌كند و جوانان سرافرازش پشت پا به همه دلبستگی‌های مادی زده پای در میدان فداكاری نهاده و با همه توان مبارزه می‌كنند و جان بر سر این كار می‌گذارند. چنین ملتی بر همه موانع فائق خواهد آمد و همه دشمنان را به زانو در خواهد آورد. ما پس از هشت سال دفاع مقدس همه جانبه و 6 سال تحمل جنگ تحمیلی، نشانه‌های این فرجام مبارك را مشاهده می‌كنیم و یقینا نصرت الهی در انتظار این ملت مؤمن در مبارزه ایثارگر است...

 

سید علی خامنه‌ای 
10/12/1365



تاريخ : دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, | 1:26 | نویسنده : نوکرشهدا |

إِن جَآءَکُمْ فَاسِقُ بِنَبَإٍ فتبیّنوا. (سوه حجرات، آیه ۶)
اگر فاسقی برای شما خبر آورد تحقیق کنید.

سلام دوست عزیز من! احتمال میدم شما هم فیلم 60 دقیقه ای بی بی سی فارسی علیه رهبر معظم انقلاب با عنوان "خط و نشان رهبر" که چندی قبل از سوی این شبکه پخش شد را دیده باشید.
در این فیلم به شدت هرچه تمام و بصورتی به اصطلاح ماهرانه (غافل از اینکه جوانان روشن فکر ایران جانانه هوادار رهبرشان هستند) "سید علی خامنه ای" رهبر ایران را مورد حمله قرار داده است به نحوی که اگر آگاه به مسائل فتنه گری" بی بی سی" و  سانسور های نفع طلبانه این شبکه نباشید و رهبری را آنچنان که درخور شناخت است نشناخته باشید! شبه هایی در ذهن شما بوجود آمده است!
حال وقت مناسبی است که هم رهبرمان و هم دشمنان این نظام را بهتر بشناسیم...! و چه خانم و چه آقا به عنوان یک سرباز جنگ نرم این پست را در سایت، وبلاگ، کلوپ و فیس بوک خود و دیگر محیط های اینترنتی منتشر کرده و یا بصورت ایمیل و گفتگوهای دوستانه دیگران را نیز از توطئه بدخواهنمان آگاه سازیم و در دفاع از آرمان های انقلابی و تاریخی ایران زمین قدمی برداریم.
اگر این فیلم را هم ندیده اید اشکال ندارد ... با دانلود و خواندن جزوه خاک پاشی بر آفتاب متوجه تمام مسائل خواهید شد.

دانلود جزوه خاک پاشی بر آفتاب با فرمت pdf وjar برای تلفن همراه در ادامه مطلب

این جزوه به بررسی و پاسخ به 50 شبهه و دروغ تاریخی فیلم بی بی سی که در ادامه مطلب عنوان شده پرداخته است.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, | 21:12 | نویسنده : گمنام |

 

سلام

امیدوارم حال همه بازدیدکنندگان و نویسندگان عزیز وبلاگ خوب باشه و ایام به کامتون.

راستش یه خبر خیلی خوب و بهتر بگم یه سورپرایز براتون داشتم که گفتم بهتره اولش این ویدوئو رو پیشکش کنم به ساحت مقدس آقا امام زمان و روح مطهر شهدای عزیزمون و بعدش از هدیه شهدا بگم...

 امیدوارم که خوشتون اومده باشه و به قول دوست عزیزمون پلاک وجودتون تازه شده باشه...

حالا نوبت میرسه به این وبلاگ که هدیه شهداست...

میدونم که واسه همه بازدیدکنندگان و همسفران عزیز عنوان وبلاگ یه سؤال شده و همه مشتاقانه منتظرند که زودتر از این راز، پرده برداشته بشه

اول بخاطر اینکه تا حالا منتظرتون گذاشتم عذر میخوام وبعدشم بهتون مژده بدم که داستان هدیه شهدا نوشته شده و تا هفته دفاع مقدس یعنی روزای پایانی همین ماه روی وب قرار میگیره


پ ن: همسفران عزیز جهت دریافت این ویدوئو با کیفیت فول hd میتوانند به دفتر بسیج دانشگاه مراجعه کنند.

از همتون التماس دعای ویژه دارم.

در ادامه مطلب متن مداحی این ویدوئو



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, | 23:23 | نویسنده : عاشق کربلا |
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد